.

"Naród, który nie szanuje swej przeszłości, nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości" Józef Piłsudski

Administrator i Autor Bloga

niedziela, 6 marca 2016

Aniele

Pozbierałaś mnie z gruzów życia
w chwili kiedy rozsypałem się najbardziej
cios ludzkiego zła
był zbyt silny by przeżyć
Wdzięczność moja jest ogromna
bo gdyby nie Ty
dawno przestałbym istnieć

Wypełniasz dni mojego smutku
dzielisz się radością serca
którą w sobie nosisz
od samego się pojawienia
Nic w zamian nie oczekujesz
wszystkim co posiadasz
szczerze się ze mną dzielisz

Moją samotność
barwisz kolorami tęczy
uczysz marzyć i żyć
i duszy goryczą nie męczyć
Sprawiłaś że się uśmiecham
pisząc o Tobie wiersz
bo jakże inaczej

Mam Ci podziękować
za Anielskiej miłości gest
Dziękuje to zamarło
a więc przyjmij te strofy
Które moje serce
dla Ciebie dziś spisało
Dzięki Aniele że Jesteś!


Tę róże wraz z wierszem...
Dedykuję mojej ukochanej siostrze Agnieszce!

Dla Ciebie Kochana Siostrzyczko!

10 komentarzy:

  1. Piękny wiersz dla Siostry. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Gigo! Dzięki wielkie, miło mi bardzo :))) Ukłony z Uszanowankiem!

      Usuń
  2. Piękna dedykacja dla siostry, jestem pełen podziwu i uznania, dla tak wspaniałych uczuć i więzi pomiędzy rodzeństwem. Kłaniam się Agnieszce! Tobie Szacun Lechistanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, z bardzo wyjątkową treścią wiersz. Pisany braterskim uczuciem i wdzięcznością. Niebanalna dedykacja dla Siostry. Serdeczności Lechistanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji Twojego Święta składam Tobie życzenia:
    - cudownych życia chwil...
    - jasnych promieni słońca co dnia...
    - życia usłanego różami, lecz tylko płatkami...
    - przyjaciół prawdziwych i szczerych...
    - miłości bezinteresownej...
    - przede wszystkim zdrowia...
    - wszystkich marzeń spełnienia...

    Jeśli jest coś...
    o czym zapomniałam sam sobie pomyśl...
    ja się podpisuję i do swoich życzeń dopisuję...

    Serdeczności Lechistanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia przyjęte :))) Wspaniałe, dzięki bardzo!
      Uszanowanko Deszczowa dziewczyno!

      Usuń
  5. Piękny jest ten wiersz, pamiętam go z Jesiennej Prozy gdzie go po raz pierwszy opublikowałeś. Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie Lechistanie i Agusię Anioła bo taka właśnie jest i Ty również Nim Jesteś :) Życzę Wam Obojgu pogodnego i spokojnego oraz miłego każdego dnia łącznie z dzisiejszym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Halinko, że pamiętasz :))) Dzięki wielkie, za miłe słowa! Serdeczności, od nas obojgu. Uszanowanko!

      Usuń

Popularne posty

Prywatność!

Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone! Strona prywatna! Lechistan

Statystyka odwiedzających Gości